fredag 19 november 2010

Dop kort



I dag vaknade vi av smatter mot fönsterrutan av hagel och när vi tittade ut var marken vi av snö. Då har vintern kommit till skåne.

Dagens kort är ett dop kort av det sötare slaget. Det är min lilla (halv)syster som ska döpas i morgon. Jag tillhör nämligen en sådan där "modern" familj (dina, mina och våra barn). Kan bli något komplicerat att förklara för Dante att hans moster är 2 år yngre än honom ;)

Det är riktigt kul att göra egna blommor med blom stansar men jag använder dem sällan. Här har jag även fått in ett lite vintage stickers från crafty secrets. Sådana som man inte kan låta bli att köpa för att de är så fina, sedan ligger de bara i lådan. (Som mycket annat ;))
Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Petraso sa...

Hej Lisa! Åh va kul med en liten halvsyster....och vackertkort! fast det får väl bli säga kusin i stället för det kan nog bli förvirrat för en liten grabb att förstå på många år;)

nix inte snö penna utan 3d snow effekt en 200 ml flaska jag köpt av srapp och hobby behöver ej värmas... är som typ relief pasta!