lördag 19 november 2011

Julkort



Hm, nu är det nog dags att börja räkna hur många julkort jag gjort...
Det är ju inte lönt att jag gör massa kort som bara ligger i lådan :/
Här kommer ett till sen får vi väl se om det behövs göras fler. Det tråkiga är att jag har fler omonterade julstämplar från panduro som jag inne hunnit använda än.

Detta kortet är stämplat med en omonterad stämpel från Panduro som jag designat :)
Jag har färglagt med promarker som verkligen blivit beroende framkallande. Har man inte ritat med dem den senaste veckan kliar det verkligen i fingrarna.

Börjar verkligen längta efter att ta fram jul sakerna. Lite extra ljus och röda färger. Kanske börjar smyga fram lite nästa helg :). Har inte känt sådan här jul lust på flera år. Undrar vad det är som har hänt.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Så söt stämpel och kortet är så ljuvligt

Kram anneli

Unknown sa...

Snyggt!!
Kram Elin