torsdag 22 december 2011

Scrapp låda




Hej,
Julen närmar sig med stormsteg. Tänk förra året vid denna tiden var det 20 minusgrader och massor med snö. Rören i huset frös dagen innan julafton och allt var ett allmänt snö kaos. Detta året är gräsmattan är grön och vi har inte haft en snöflinga här... Trodde Sverige var landet lagom ;)

Den scrappade lådan vek jag av två scrap ark och gjorde ett fönster med plast folie. Hjärtat formade jag av fimolera, tryckte en stämpel på och lät den härda i ugnen. Som ni ser genom fönstret så gav jag min vän ett par dekorerade ljus. En mycket enkel gåva men jag hoppas att det är uppskattat. Ibland undrar jag om jag är lite överkreativ och att folk bara suckar av mina gåvor. Jag hade blivit glad för det i alla fall. Då hade jag vetat att den personen haft mig i tankarna under hela skapar processen och det är miljoner värt för mig.
Kram på er där ute!

1 kommentar:

tinginneoute sa...

Jo, då Lisa! Jag uppskattar alla fina saker du gör. Från det minsta lilla kort, till fina inslagna presenter. Spelar ingen roll om det är hemmagjort, hembakat eller en köpt sak.
Men ditt lilla pifferi blir allt till en skönhet! Önskar att jag själv var lika duktig som du.
Tack igen för min fina julklpapp, samt våra maschallhållare. De lös fint igår. Kram till dig!!