lördag 7 juli 2012

Badrum








En stor fanfar... Tutilituuuuut!
Badrummet som nästan tog ett år att renovera :) Jag måste säga att jag är mycket nöjd med resultatet men jag vill inte göra om detta på MYCKET länge. Min gamla antika smides spegel kom till sin rätt här i badrummet nu. Pga att den är så tung hänger den på väggen men den lutar även mot vasken. Den inbyggda garderoben fick ruffa svarta träsidor och hög blanka Abstrakt dörrar från ikea. Knopparna hittade jag i en liten inredningsbutik i Malmö. Men jag måste säga att det jag är mest nöjd med är att jag satte det grå kaklet på det hållet. Phu! nu ska jag försöka njuta av resten av sommaren.

2 kommentarer:

Sara sa...

Snyggt! Renoverade du allt själv?

Lisa sa...

Min man och jag har jobbat i hop. :) Han står för allt underarbete och jag gör allt som syns. Antar att jag är lite mer petig med det visuella.