torsdag 9 juli 2009

sommar pyssel
















Hej, nä jag har inte gått under jorden och bloggen är inte nerlagd. Det är bara så himla massa man ska hinna med. Jag har en massa projekt på gång och ännu fler som jag vill och ska göra. Jag håller bla annat på att renovera en gamla stol. Jag har en vision om att hitta 8 olika gamla höga stolar som ska målas vita till vårt stora ekbord i köket. Detta är inte så lätt, så det lär väl bli lite loppis letande i sommar.

Min sambo håller äntligen på att bygga tv möbeln som jag ritade för ett år sedan. Tror att han börjar känna lite press nu när han bara har fyra veckor kvar av sin pappa ledighet.

Den stora grästuvan klädde jag med pärlor vid ett tillfälle då jag behövde några strån till en bukett men visst blev det fint?! Nästan som dagg.





1 kommentar:

Design i tid och rum sa...

Hej Lisa!
tack för titten,alltid lika kul!
hoppas allt bra med dig och din familj.?
Jag ser att du har massor med projekt och det är bara skoj.
Man blir aldrig färdig...men det är väl det roliga i livet efter barnen.
Jag själv har börjat jobba,och trivs bra.Jobbar med trevliga och kreativa människor
ha en bra dag och helgen som kommer.
kram Dadda