söndag 4 oktober 2009

kort broderi



Min symaskin har gått i sönder :( Jag använder den inte så ofta men nu kommer jag på massa saker som jag vill använda den till. Hade jag varit bättre på kvitton hade det inte varit några problem, för då hade det gått på garantin. Hopplös som jag är så hittar jag inte kvittot….
En kvinna på Fredriks jobb är så himla vänlig så hon försöker prata med dem i symaskins affären (hon känner dem) så vi kan få den lagad utan att bli ruinerade.
Som tack har jag gjort detta kortet till henne och köpt en blomma. Hoppas att hon känner att vi är väldigt tacksamma för hennes hjälp.
Att brodera på kort var riktigt kul. Kanske något jag kommer att göra fler gånger.
Ha det så bra sålänge i höst ovädret!

1 kommentar:

Design i tid och rum sa...

Hej Lisa!
tack för dina snälla kommentar inne på min blog.
Det hjälper när folk bryr sig.
Man mår bra av det.Jag är såååå ledsen fortfarande och det kommer jag att förbli resten av livet. När ens förälder dör så lämnar det spår i hjärtan för hela livet.
Hoppas du och din fam.mår bra.
Kram Dada