tisdag 6 oktober 2009

Jul kort








Lite julstämmning börjar jag redan få... Längtar till scrapp mässan i Göteborg som jag ska på den 17. Vill hitta mycket julfint där till mina julkort och tags.
Här har jag använt Inkidos Jätte fina julpapper och deras pepparkaks stämpel, helt ljuvlig J. Pepparkakan på det röda kortet har jag målat i vattenfärg och hjärtat är lackat med dimension lack. Det blå kortet kommer inte riktigt till sin rätt på bilden, Jag har nämligen stämplat med silver och lagt glitter på bokstäverna och som vanligt blir det inte så bra blänk i stenarna.
Stora kramar till er alla!

1 kommentar:

Gunilla/Nilla sa...

Hoppas du hade en trevlig dag på mässan!
Superhärliga kort du har gjort. Snygga detaljer och så mysigt när det glittrar och glimmar på julkorten!

Ha en skön dag/Gunilla